Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek

Üzletszabályzat (ÁSZF)

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: "ÁSZF") határozzák meg a www.modapannacotta.hu weboldal (a továbbiakban honlap) felhasználásának feltételeit, illetve a honlapon elérhető szolgáltatást igénybe vevők (továbbiakban: Felhasználó) részére irányadó szolgáltatási feltételeket. A honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, amelyet jelen ÁSZF nem tartalmaz, a honlapon elérhető tájékoztatások adják. A Felhasználó a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglalt feltételeket. Kérjük, hogy az oldal használata előtt figyelmesen olvassa el a jelen dokumentumot!

A szerződés tárgya

A szerződés tárgya a www.modapannacotta.hu weboldalon található webáruház (a továbbiakban moda PannaCotta webáruház), amelyen keresztül a Szolgáltató termékeit értékesíti, tehát a Szolgáltató valamennyi – a honlapon megjelenített – árucikkének (a továbbiakban: Termék) online adás-vétele. A Termékek tulajdonságait, jellemzőit az árucikkhez tartozó konkrét oldalon ismerheti meg. A termékek adatait, jellemzőit a Szolgáltató a legjobb tudomása szerint információk alapján tölti fel, azok valóságtól való jelentős eltérésért felelősséget nem vállal.

A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a moda PannaCotta webáruházon keresztül történik. A moda PannaCotta webáruházban történő vásárlásra az "Elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény" ("Ekrtv."), valamint. a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet (Korm.rendelet) irányadó.

Az eladó


Szolgáltató neve: Damásdi Ildikó e.v.
Adószám: 68668413-1-23
Nyilvántartási szám: 52077238
Székhely: 6000 Kecskemét, Szabadság tér 3.
Telephelyek: moda PannaCotta, 6000 Kecskemét, Arany János u. 3.
                     moda PannaCotta, 1065 Budapest, Hajós u. 25.
Telefon: 06-70-333-4045
E-mail cím: ciao@modapannacotta.hu, modapannacotta@gmail.com

Az elektronikus szerződéskötés lépései
A moda PannaCotta webáruházban regisztrált Felhasználóként vagy Vendégként lehet Termékeket vásárolni. A regisztráció során regisztrációs adatlapot kell kitölteni egy létező e-mail cím, vezeték- és keresztnév és egy jelszó megadásával. A regisztrációval online szerződés jön létre az Ekrtv. 5. § (4) bekezdésének megfelelően. Csak regisztrációt követően tudja a moda PannaCotta webáruház a Felhasználónak biztosítani a korábbi vásárlások megtekintéséhez és a megadott adatok módosításához szükséges hozzáférést. A tévesen vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért a Szolgáltatót semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha elfelejti a jelszavát, vagy az illetéktelenek számára bármely – nem a Szolgáltatónak felróható – okból hozzáférhetővé válik. A moda PannaCotta webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon, az alábbiak szerint.

Az egyes Termékek oldalán választhatja ki a megrendelni kívánt Terméket és darabszámát (az alapértelmezett darabszám 1 db). A Szolgáltató korlátozhatja az egyes Termékekre leadható rendelési mennyiséget. A megrendelés elindításához adja meg a vásárolni kívánt darabszámot, majd kattintson a „kosárba” feliratra. Ezt követően a képernyő közepén a könnyebb áttekinthetőség érdekében felugrik a kosár tartalmát megjelenítő kis ablak. Amennyiben már befejezte a vásárlást, a „tovább a kosárhoz” feliratú gomb megnyomásával juthat el a „kosár tartalma” nézetbe, ahol megkezdheti a megrendelésének véglegesítését. Amennyiben még vásárolni szeretne, úgy a „vissza a kosárhoz” gombbal léphet vissza az egyes termékkategóriákhoz és újabb termékeket helyezhet a kosárba.

A megrendelés leadása egy ajánlattétel a Felhasználó részéről az adott Termék megvásárlására. Már korábban regisztrált felhasználóként email cím és jelszó beírása után jelentkezhet be. Regisztrációnál a *-al jelölt mezők kitöltése kötelező. Az adatok hibás megadása esetén a rendelés teljesítéséért nem vállalunk felelősséget.

Regisztrációkor először a vevő adatait kell megadni: név, e-mail cím (későbbi login név), jelszó, telefonszám, mobil szám, végül egy biztonsági kód beírása, és a „Regisztráció” gombra való kattintás után, a rendelési beállítások következnek. Ezen az oldalon a kézbesítéshez feltétlenül szükséges adatokat kell beírni: számlázási név, számlázási cím, szállítási név és cím, amennyiben eltér az előzőektől. A „Tovább” gomb megnyomásával a rendelés összesítő oldalra kerül.

A rendelés összesítő oldalon utoljára áttekintheti a megvásárolt termékeket, illetve informálódhat a rendelési összegéhez tartozó szállítási költségekről is. A termékek, illetve darabszámuk ekkor már nem módosíthatóak. Ekkor ki kell választani, hogy milyen módon kívánják a terméket megkapni: futárszolgálat által vagy személyes átvétellel. A kiválasztás után a rendszer automatikusan hozzáadja a rendelések összegéhez a futárköltséget, illetve a személyes átvételnél az 1 forintot.

Ha minden feltétel teljesült, a fizetési mód kiválasztása következik. Webáruházunkban csak készpénzzel vagy banki utalással/befizetéssel (utánvétnél vagy személyes átvételnél) történő fizetés is lehetséges. FIGYELEM! Amennyiben személyes átvételi lehetőséget választják, abban az esetben ennél e lépésnél mindenképp a készpénzes fizetési módot kell bejelölni! A fizetési mód kiválasztása és a „Megrendelem” gombra való kattintás után megrendelése beérkezik cégünkhöz.
A rendelés leadását követően rendszerünk azonnal automatikusan küld egy e-mailt, megerősítést a rendelésben leadott termékek feltüntetésével, a vásárlás összegével és a szállítási költségek feltüntetésével. Személyes átvételnél kérjük minden esetben várják meg újabb e-mailünket, miszerint a megrendelés teljesített állapotba került (AMI NEM AZONOS A RENDELÉS LEADÁSÁT KÖVETŐ AUTOMATIKUS RENDSZERÜZENETÜNKKEL!), mielőtt útnak indulnak a csomagért!

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 8 és 16:30 óra között történik.

Felhívjuk minden kedves vásárló figyelmét, hogy az internetes kereskedelemre vonatkozó jogszabályok értelmében, az áru megrendelése egyben kötelezettséget is keletkeztet a termék megvásárlására és átvételére, mivel a szerződés létre jön, ha a kereskedő automatikus visszaigazolását követően egy újabb e-mailben értesíti a vásárlót a megrendelés teljesítéséről, a termék kiszállításának időpontjáról.

Vételár

A termékek mellett feltüntetett ár a termék bruttó ajánlati egységára, amely forintban értendő. Az ajánlati ár az adott pillanatban érvényes, és csak akkor válik végleges árrá, ha a megrendelő a rendelési folyamat lépéseit szabályosan elvégzi, és a rendelést jóváhagyja. A termék és a szállítási szolgáltatás végleges ára az az ár, amely a jóváhagyáskor a termék megnevezése mellett, majd a rendelésről küldött visszajelző e-mailben is szerepel. A végleges ár csak a felek közös egyetértésével módosítható. Amennyiben valamely rendelés vagy rendelések bármilyen okból módosításra, összevonásra kerülnek, a módosított rendelésre a módosítás időpontjában érvényes szállítási és fizetési kondíciók vonatkoznak.

Rendelési, teljesítési feltételek

A www.modapannacotta.hu internetes áruházban történt rendeléssel minden vásárló kijelenti, hogy elfogadja a jelen üzletszabályzatot, tisztában van a rendelés menetével. A rendeléseket rendszerünk e-mailben automatikusan visszaigazolja.

A megvásárolt termékeket raktárkészlet függvényében legkésőbb 1-3 munkanapon belül küldi el. Kivéve, ha az adott terméknél más szállítási határidő van feltüntetve. Amennyiben hosszabb szállítási idővel kell készülni, erről a webáruház e-mailben értesíti a vásárlót.

Fizetési feltételek

Internetes áruházunkban leadott megrendelések banki átutalással/befizetéssel fizethetőkvagy utánvéttel az áru átvételekor.

Fizetés banki átutalással/befizetéssel :

A megrendelt áru banki átutalással vagy befizetéssel az oldalon feltüntetett bankszámlaszámra történő elutalása vagy az OTP Banknál vezetett bankszámlaszámunkra történő személyes befizetéssel lehetséges. Kérjük, ez esetben mindig várják meg visszaigazoló utalásra vár e-mailünket, melyben visszaigazoljuk a megrendelt termékeket és elküldjük a bankszámlaszámunkat. Ezen fizetési móddal történő megrendeléseket a megrendeléstől számított 5 munkanapig tartjuk. Amennyiben a megrendelés ellenértéke a megrendeléstől számított 5. munkanap végére nem érkezik meg bankszámlánkra, a megrendelést külön értesítés nélkül töröljük.


Fizetés utánvéttel:

A megrendelt áru kézhezvételekor kell a megrendelés összegét kifizetni készpénzben a futárnak.

Szállítási feltételek

Az áruházban kiválasztott és megrendelt termékeket a 

trans-o-flex futárszolgálatával juttatjuk el Önökhöz. A kiszállítás határideje a rendelés feladásától számított 1-5 munkanap. A futárszolgálat munkanapokon, 8 és 17 óra között kézbesíti a csomagokat. Kérjük, vegyék figyelembe, hogy nem tudjuk előre pontosan megmondani, hogy az adott napon az adott területen mikor kézbesítenek. Határozott időpontra történő szállítást sajnos nem tudunk garantálni. Sajnos, a futárok telefonszámát nem áll módunkban megadni.
Amennyiben sem Ön, sem valamely családtagja nem tartózkodik otthon, akkor olyan címet adjon meg, ahol munkaidőben át tudja venni a csomagot (pl. a munkahelyét). A megjegyzésben feltüntethet egyéb tudnivalókat is a szállítási címmel kapcsolatban (pl. a kézbesítési időtartamtó való munkaidő), illetve feltétlenül adja meg mobiltelefonját a futár számára. Sikertelen kézbesítés esetén előfordulhat, hogy a megrendelést nem a következő munkanapon, hanem a futárral egy előre leegyeztetett időpontban fogja megkapni. A trans-o-flex ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig 08:00-17:00 óra között áll rendelkezésükre a csomagok szállításával kapcsolatban.
Telefonszám: +36-1-8777-400
E-mail: ugyfelszolgalat@tofhungary.hu   weboldal: http://www.tofhungary.hu
A csomagokat az alábbi weboldalon tudják nyomon követni a csomag azonosítószámával: http://www.tofonline.hu/tofTrack/



Magyarországon érvényes szállítási áraink
Házhozszállítás utánvéttel 1270.-Ft
Házhozszállítás banki utalással/befizetéssel 950.-Ft
Díjaink a 27%-os ÁFÁ-t tartalmazzák.

Sérült csomag

Kérjük, hogy a dobozt kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni. Ha olyan sérülést tapasztal a dobozon, mely a benne lévő áru károsodására utal, vetessen fel jegyzőkönyvet, és ne vegye át a csomagot. Ha magán a dobozon van egy kis horpadás vagy karcolás, az még nem utal a benne lévő termék sérülésére. Jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban térítésmentesen cserélni a küldeményt. Ha sérülést tapasztalnak, kérjük
haladéktalanul lépjenek ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatba a ciao@modapannacotta.hu vagy a modapannacotta@gmail.com e-mail címen vagy 10 és 16 óra között a 06-70-333-4045-ös telefonszámon.

Kellék-és termékszavatosságra, jótállásra vonatkozó feltételek


A Termékre vonatkozóan a moda PannaCotta webshop kellék-és termékszavatosságot vállal. Termékszavatossági igény esetén a Termék hibája esetén Ön kijavítást, vagy - ha a kijavítás megfelelő határidőn belül nem lehetséges - a Termék cseréjét igényelheti, ha a Termékből elérhető cseretermék áll rendelkezésre. A Termék hibásnak tekintendő, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a termékleírásban feltüntetett tulajdonságokkal. Ön a hiba észlelésekor késedelem nélkül, azaz legkésőbb a hiba felfedezésétől számított 2 (két) hónapon belül köteles a hibát ügyfélszolgálatunk számára a jelen Üzletszabályzatban meghatározott módon közölni. A termékszavatossági igény az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított 2 (két) évig érvényesíthető.

Egyes termékekre az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján jótállási igény érvényesíthető.

Elállási jog

Elállási jog gyakorlásának menete

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban Fogyasztó).

A terméknek, több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni. A Fogyasztót a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát. Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére. A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 5. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta. Mindkét esetben a Szolgáltató e- mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.
Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e- mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e- mail illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma. A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató jelen ÁSZF-ben feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni.

A határidő betartottnak minősül, ha a Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket. A termék a Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli. Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített termékek árát. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket. A Fogyasztó a visszaküldött termék cseréjét vagy annak értékének levásárlását is kérheti. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli. A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Visszaküldés esetén vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal telefonon vagy e-mailben és küldünk e-mailben egy MPL címiratot, amivel az adott terméket/termékeket visszaküldheti nekünk.

A vásárló az elállási jogát akkor gyakorolhatja, ha a visszaszolgáltatott termék az alábbi feltételeknek megfelel:

-a vásárolt terméket sérülésmentesen, hiánytalan, gyári csomagolásban, a csomagoláshoz mellékelt minőségjeggyel ellátva kell visszaküldeni

- a kézhezvétel után megsérült termékek esetében elállási jog nem gyakorolható

- használt terméket nem veszünk vissza

Amennyiben a visszaküldött termék a fent leírt feltételeknek megfelel, úgy annak ellenértékét, a termék visszaszolgáltatásától számított 14 napon belül visszafizetjük. A termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült szállítási, csomagolási költséget a vásárló viseli. Utánvéttel feladott csomagokat nem áll módunkban átvenni, azokat automatikusan visszaküldjük a feladónak.

A visszaküldést az alábbi címre kérjük:

moda PannaCotta
Kecskemét
Szabadság tér 3.
6000

Termékcsere:

Amennyiben a cseretermék készleten rendelkezésre áll, úgy a visszaküldött termék kézhezvételétől számított 14 napon belül kicseréljük azt. Csak azokat termékeket áll módunkban kicserélni, amelyeket sérülésmentesen, hiánytalanul, gyári csomagolásban, a mellékelten csatolt minőségi igazolással érkeznek vissza. A már használatba vett terméket nem cseréljük ki. Az első csere termék kiszállításának költségét a webáruházunkat terheli, minden további csere kiszállításának költsége a vásárlót terheli.

Amennyiben a választott terméket nem áll módunkban 14 napon belül kicserélni, úgy annak ellenértékét a vevő általt megjelölt bankszámlaszámra visszafizetjük.


Jótállás

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik. A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék a Fogyasztónak történő átadásának a napja vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Ugyanazon hiba miatt a Felhasználó kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Felhasználó a jótállásból fakadó jogok az 7.1. és a 7.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Szavatossági, jótállási igények érvényesítése

A szavatossági igényeit a Felhasználó a korábbi elérhetőségeken érvényesítheti.

Szellemi tulajdonjog

Bármi, ami a www.modapannacotta.hu weboldalon található, a Szolgáltató kizárólagos tulajdonát képezi, vagy az adott szerzői jog és/vagy védjegy tulajdonos kifejezett engedélyével került felhasználásra. Az oldal bármely másolása, terjesztése, közvetítése, kihelyezése, linkelése vagy megváltoztatása a Szolgáltató engedélye nélkül szigorúan tilos. A jelen rendelkezések megszegése a szerzői jog,
védjegyek vagy egyéb szellemi tulajdon megsértésének minősül, amely a Felhasználó polgári vagy büntetőjogi felelősségre vonását vonhatja maga után. A moda PannaCotta márkanév és logó a Szolgáltató tulajdona. A Szolgáltató minden ehhez kapcsolódó jogot fenntart magának.
A Szolgáltató jogosult jelen ÁSZF-et a Felhasználók tájékoztatása mellett, egyoldalúan módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően az első használat alkalmával válnak hatályossá a Felhasználóval szemben, az ezt követően leadott megrendelésekre vonatkozóan.

Panaszügyintézés helye, ideje, módja

A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Szolgáltató neve: Damásdi Ildikó e.v.
Székhely: 6000 Kecskemét, Szabadság tér 3.
Telephelyek: moda PannaCotta, 6000 Kecskemét, Arany János u. 3.
                     moda PannaCotta, 1065 Budapest, Hajós u. 25.
Telefon: 06-70-333-4045
E-mail cím: ciao@modapannacotta.hu, modapannacotta@gmail.com


A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt - vesz fel.
A Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni. A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát. Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el. A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését. A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti. A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.

Panasz megtételének jogát az 1997. évi CLV. tv. 2. sz. mellékletében található nyilatkozatminta felhasználásával is előterjesztheti.


Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,
Békéltető testület eljárásának kezdeményezése (a Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testület elérhetőségeit fel kell tüntetni),
Bírósági eljárás kezdeményezése
Egyéb

ÁSZF, árak módosítása

A Szolgáltató jelen ÁSZF-et, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.

Technikai korlátok

A honlapon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.